Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Κοίταξα πίσω μου



    Κοίταξα πίσω μου



Κοίταξα πίσω μου κάποια στιγμή
να διακρίνω τ’ αχνάρια που άφησα στην πορεία.
Ατενίζοντας τη δική μου Ιστορία,
ένοιωσα πως έλλειπε ακόμα κάτι,
ένα μεγάλο κομμάτι!...

Κοίταξα γύρω μου, μήπως το βρω.
Είδα την απομόνωση της ψυχής μου, τη μοναξιά, το κενό.
Σκέφθηκα πως πρέπει κάτι να κάνω για αυτό, 
όσο αντικρίζω ακόμη τον ήλιο
και τα μάτια μου μένουν στη ζωή ανοικτά.

Κοίταξα μέσα μου βαθιά, πολύ βαθιά,
στους κρυψώνες του νου και στην καρδιά.
Είδα μια σπίθα να σιγοκαίει, να τρεμοσβήνει.
Κατάλαβα πως ο χρόνος που κύλησε,
όσο κι αν το προσπάθησε, όσο και αν το πάλεψε
δεν κατάφερε να σβήσει καλά τη φωτιά.

Κοίταξα μπροστά μου. Είδα την ανηφοριά,
Κι ένα δρόμο μακρύ κι ανοικτό.
Και κάπου σε μια στροφή, σε μια γωνιά,
το όνειρο της νιότης μου να χαμογελά
με το δικό σου χαμόγελο, να μου δίνει φτερά!

Και τότε ξεκίνησα, το κομμάτι που λείπει
με ελπίδα  να πλησιάσω, να το αγγίξω!
Το ξεχασμένο μου όνειρο με πίστη να πιάσω..
Το νοιώθω μέσα μου, πως έστω κι αργά,
τώρα θα τ’ οδηγήσω με εμπιστοσύνη κι ελπίδα
κι εκεί που ονειρεύτηκα, κάποτε να το φθάσω.


 Απ' την ποιητική συλλογή μου "Σκόρπια φύλλα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου