Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Τα πιστεύω μου


Επειδή πιστεύω στην δύναμη που ενυπάρχει μέσα στη ψυχή κάθε ανθρώπινης ύπαρξης, ελπίζω πως αν το προσπαθήσουμε στα σοβαρά, πολλά μπορούμε να αλλάξουμε στην ανθρώπινη Ιστορία προς το καλύτερο τόσο των εαυτών μας, όσο και στις γενιές που θα έλθουν μετά από εμάς.  
   Ας μην απογοητευόμαστε. Μέσα από κάθε παιδί που γεννιέται, αναπτερώνεται η ελπίδα. Η ανθρωπιά δεν χάθηκε ολότελα. Ακόμη και στον πιο στυγνό εγκληματία, αν ψάξουμε στα βάθη της καρδιάς του, είμαι σίγουρη ότι κάπου θα βρούμε κρυμμένη μία σταγόνα καλοσύνης μέσα του.
   Οφείλουμε όλοι να το τολμήσουμε αυτό, και δεν παύω να αισιοδοξώ για το αύριο. Και αυτή η πίστη μου στο κεφάλαιο ΑΝΘΡΩΠΟΣ με εμψυχώνει να υποστηρίζω ότι, ποτέ δεν είναι αργά και ούτε είναι ουτοπία, για μια καινούργια αρχή. Να χαράξουμε ένα νέο μονοπάτι, με μόνα όπλα την αγάπη, τη συμφιλίωση, τη κατανόηση, και με ορμητήριο την μεγάλη αλήθεια που είπε ο Χριστός, «Ειρήνη υμίν. Αγαπάτε αλλήλους».

1 σχόλιο:

  1. Καίτοι φοβερά κουρασμένη απόψε ψυχικά (έχω ένα πρόβλημα με την υγεία του παιδιού μου) δεν μπορώ να μην σταθώ στο blog σου και να εκφράσω τον θαυμασμό και την αποδοχή για τις απόψεις σου διατυπωμένες καθαρά στην γλώσσα της καρδιάς που πέρα από κάθε τετράγωνη λογική υπακούει στις ανθρώπινες επιταγές .

    Νάσαι πάντα καλά και να βλέπεις το καλό μπροστά σου και μόνο.
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή